case
Een interactieve jas die je zichtbaarheid verbetert en je de weg wijst
Vodafone Nederland
Vodafone positioneren als thought leader op het gebied van mobiele technologie. Met een focus op Nederlanders die interesse hebben in technologische innovatie, primair 26- tot 35-jarigen.
In samenwerking met Vodafone, VanMoof, de Fietsersbond en diverse andere partners heeft Cybertuig meegewerkt aan een innovatieve campagne waarbij internet-of-things verkeersveiligheid verbetert.
Veel fietsers zijn slecht verlicht en gebruiken hun mobiele telefoon terwijl ze fietsen. De Smart Jacket laat zien hoe mobiele technologie ook een positief effect kan hebben op de verkeersveiligheid.
Door gebruik te maken van de nieuwste innovaties, zoals elektronisch textiel (ook bekend als smart wear of e-textiles), werd een smart jacket ontwikkeld. Deze jas is als een concept car: een one-of-a-kind prototype die een visie op de toekomst is. Een toekomst waarin je jas ingebouwde navigatie heeft, knipperlichten in de mouwen en een display op je rug zodat andere verkeersdeelnemers je beter zien en weten wat je gaat doen.